суботу, 8 серпня 2015 р.

Forest Restaurant

Після минулого відгуку про походеньки в заклади громадського харчування було багато бажаючих дізнатися думку про ресторан Forest, що на вул. Пальохи. І от сьогодні ми таки там були. Цей візит не був із разряду, як каже одна моя колєжанка, "Моє вперше" і, якби не рандом, мій бюджет не дозволив би  завітати туди вдруге.

Отже, так сталося, що на початку тижня я виграв страву від шеф-кухаря ресторану в розіграші у ФБ. Власне, це і стало приводом для походу у Forest. Мені надіслали телефон адміністратора. Дуже приємно мене вразило, що адміністратор перш за все привітала з перемогою і радо запросила в будь-який зручний час завітати і скуштувати виграну страву.

От ми сьогодні і завітали. Поки готувався наш кролик, ми замовили салат і по склянці лимонаду. Лимонади варто відокремити. За їх приготуванням я ретельно стежив, але бармен цього явно не знав. Отже, лимонад імбирно-грушовий: півсклянки криги, грам 25-50 апельсинового соку sandora, кривоозерська газована вода, імбир тертий - скоріш для вигляду, ніж для смаку чи запаху. Грушовий? Ні, не чули. На смак це було як дуже розбавлений апельсиновий сік з явним переважанням смаку води.

Лимонад обліпихово-м'ятний: склад той самий, але замість імбиру ложка обліпихового вареня (яку потім бармен і облизав) і шматок давно прив'ялої м'яти. Лимонад має яскраво вираженний обліпиховий смак, який приємно доповнюється відтінком апельсину. Загалом, не кожному такий припаде до душі, але мені сподобалося. Склянка лимонаду коштує 25грн.

Салат. У минулі мої відвідини я замовляв салат з телячим сердцем. Він був настільки великим, що зараз, провівши аналогію, ми замовили 1 салат Цезар на двох. Коштував він 67 грн... Я не можу сказати, що його було мало. Я не можу сказати, що він був несмачний... Але і похвалити його теж не можу.

Замість чері були звичайні помідори, хотілося б трохи меньше листя салату і трохи більше іншого. Загалом пристойний салат, але не за такі гроші. Дружина загалом вподобала салат. Гарний на вигляд, дуже сподобалась ідея із курячими шашличками до салату.Особливість салату полягала в тому, що для нього використали справжній пармезан і ніжну заправку, а не майонез, як зазвичай. Цікавинка: в якості зелені була стеблинка з листочком гороху. Запах його вгадувався за метр.

Ну і основна страва: кролик в білому соусі з лісовими грибами. Смачно, але не "ммммммм, яка смакота". Соус доволі солодкий, м'ясо ніжне. Ми дуже довго намагалися зрозуміти, що ж воно хрустить на зубах. Були навіть думки, що гриби забули помити. Але то виявилися зернятка гірчиці і шматочки не розкрившогося попкорну. В цілому страва варта уваги, особливо любителям ніжного солодкуватого м'яса.
Варто зазначити, що після 19:00 кожен, хто відвідує цей заклад отримує додатковий бонус - жива музика. За цей бонус вам до рахунку накинуть по 12 грн. Це навіть у меню написали. Але що я все про їжу та про їжу...

Заклад доволі колориитний. Зроблений під хижу полювальника. Красиво оформлені стіни, міцні столи, м'які і дуже зручні дивани і крісла. Є свічки. На стінах дерев'яні лосі. Приємні україномовні офіціанти, їх і не видно, але, коли вони потрібні, вони одразу з'являються. Посуд професійний з емблемою закладу.

Приємною родзинкою закладу є те, що вони по неділях влаштовують для відвідувачів з дітьми дитячу шоу-програму. Загалом, хороший заклад, але, на мою думку, до відмінного йому ще є куди розвиватися. Чи повернуся я туди ще раз? Через цінову політику найближчі кілька років наврядчи. Чи порекомендую друзям? Скоріше ні, ніж так. Тут є сукупність декількох факторів: розташування, смакові якості страв і ціна.

Олександр та Олена Смірнови

0 коментарі:

Дописати коментар