понеділок, 27 липня 2015 р.

"Моя паста" та "Італійська кондитерська"

У липневу неділю, так вийшло, що пани мали час та натхнення відвідати заклади, де ще не були у нашому місті. Відвідали заклади "Моя паста" та "Італійська кондитерська". Враження просто емоційні... Однак обидва заклади викликали радикально протилежні емоції.
"Моя паста": мабуть кращий заклад у місті. І причин тут декілька. По-перше: у закладі не продають алкоголь (але пиво можна приносити із собою). Цін у меню немає, але вони є на табличках... А от далі найцікавіше... Працює у закладі аж 1 людина. Він власник, кухар, бармен, офіціант. І ця людина займається саме тою справою, яка їй подобається. Сергій Дєдовський - ім'я цієї людини.

Вступна інформація про види того, що ми можемо обрати, все дає в руки роздивитися і взагалі захоплююче розповідає і дає цікаві поради. Забігаючи наперед скажу, що страви, які порадив шеф, повністю відповідали тому, що ми хотіли отримати саме в цей час. Найбільше мене вразило, що домашню пасту готують персонально для вас і при вас. Замішують тісто з борошна твердих сортів пшениці. Є звісно й імпортні вироби на будь-який смак, колір і розмір. Відкрита кухня - неймовірно правильна річ. Ви бачите все: як готують, з яких продуктів і в якому посуді.

Не можу оминути і те, з яких продуктів готувалося. Це свіже філе, свіжі гриби, зелень, трави... Ні до чого не придерешся. Поки шеф-кухар (інакше назвати цю неймовірну людину стилус не підіймається)готував замовлення, ми змогли помилуватися інтер'єром. Він тут також особливий. Акуратні прозорі скляні столики, під якими не сховається жуйка невихованих гостей, картини, порожні пляшки з під-вина і паста, паста, паста. Стільці з накидками як у бабусь в селі... Так приємно... З першого кроку відчуваєш себе не черговим відвідувачем, а довгоочікуваним гостем.

І ось нам подали страви. Словами не передати... Я вже більше року шукав гостру страву, яку б зробили гострою, не насипавши чорного молотого перцю з пакетику з найближчого супермаркету... Справжній перчик, справжні трави, вишуканий соус... Не передати словами - це варто спробувати. Єдиний мікромінус -  це виключений кондиціонер, який, до речі, одразу і не помітив. Це той заклад, куди я однозначно ще повернуся, маючи більше часу.
Гуляючи містом, захотілось десертика і кави. Зайшли в Італійську кав'ярню. Персонал - наче з базару. Жодного бажання працювати, жодної зацікавленості, доволі хамське ставлення.

Десерти... Дитині дістався єдиний нормальний і в принципі непоганий десерт. У дружини захер, по-перше, не смачний, по-друге, не надто свіжий. А от мій штрудель... Він свіжий був кілька тижнів тому. Можу описати його так: макову масу консервовану завернули у дубовий лаваш... Молочний коктейль в шикарних стаканах, але заповнений ледь до половини. А от смак характеризує лише той факт, що навіть цю мізерну дозу дитина не допила. Собі я спробував замовити кілька коктейлів фруктових... Нема нічого. Вирішив задовольнитися чайком. От це єдине, що було добре. Реально смачний трав'яний чай. До того ж 1 заварничок на 4 чашки. Оминайте цей заклад громадського харчування. Принаймні - це моя особиста думка.

ОлександрОлена та Анастасія Смірнови

0 коментарі:

Дописати коментар