неділя, 2 листопада 2014 р.

Кінопалац. Страховик - звіт по перегляду

Майже без запізнення друкуємо звіт по відвідинам кіносеансу переможцями нашого розіграшу. В черговий раз хочемо вибачитися за вибір фільму, але правило "першого млинця" іноді таки спрацьовує. 

Отже ми провели розіграш і квитки отримали два переможці. Переможцями стали чудові дівчата із нашої спільноти і саме вони вирішили поділитися відгуками про фільм

Ольга Пузенко, переможець розіграшу: Коли починати вірити у своє везіння? Коли втретє поспіль виграєш квитки у групі "Місто на Че" Звісно, скажете ви, коли учасників розіграшів можна порахувати на пальцях однієї руки, то є нескладно. Але ж вважайте, що серед них - гуру вигравання квитків Максим Мисливець, якому щораз неймовірно щастить   Я таки маю щасливу зірку.
Ця чудова новина впіймала мене у Львові і виявилася чудовим подарунком з нагоди мого повернення додому. Бо ж проводжало мене місто рясним дощем і погіршенням погоди. 
Два квитки чекали на мене за сотні кілометрів і я мала потрапити з 'корабля на бал', як-то кажуть, та ще й з гарною компанією, яку таки вдалося знайти серед бажаючих загарбати обидва квитки. 
Я встигла з потяга. В кінотеатрі мені вручили квиточки, зустрілася ще одна щаслива власниця виграного квитка, з якою ми сфотографувалися на пам'ять.
На жаль, фільм відверто розчарував. Стрижений наголо Антоніо Бандерас, дубльований старечим голосом, не викликав бажання співпереживати героям, втім і весь склад акторів був жахливий. Сірі декораціі не принесли радості пізнання роботосвіту, а розвиток подій був нудним. Чудова ідея отиимала погане втілення. 
Ось такі відвідини кінотеатрк. Шкода, що фільм не виправдав сподівань. Однак я з нетерпінням чекатиму нових розіграшів у групі. Азарт додає надії і смаку життю, а виграші, навіть незначні, окриляють 

Тетяна Поліщук, переможець розіграшу: Вечірній телефонний дзвінок від знайомих про те, що я виграла квиток застав мене дуже зненацька. Адже бути онлайн цього вечора я вже не планувала,  але заради такого змінила свої плани і все зайшла до Facebook. Мене трішки засмутило, що призом виявився лише один квиток, але приємна компанія все це згладила. Фільм, правда, розчарував. Іноді навіть хотілося подрімати. Але в подальших таких акціях в спільноті буду брати участь. 

Дякуємо дівчатам за такі відгуки. Сподіваємося, що це була не остання наша акція з Кінопалацом, а вибір фільму будемо проводити більш ретельніше.

0 коментарі:

Дописати коментар