понеділок, 3 листопада 2014 р.

Зустріч - як це було

Дадада... Спільнота "Місто на Че" провела першу оффлайн-зустріч. Взагалі хотілося сказати: хто прийшов - респект, а хто не прийшов - той Кузляєв :v. Все. Дякую. На цьому звіт закінчився..

Але такого не буде. Отже субота, 16:00, "Некафе" - хто там і що там відбувалося в цей час мені сказати дуже складно. Я прийшов туди за 20 хвилин 17-та тому 40 хвилин зустрічі пропустив. Присутніх було не дуже багато, але те, що зустріч відбувалася в теплій атмосфері може свідчити те, як всі ділилися жартами, посміхалися. Загалом на той час коли я прийшов було весело. Що видно із світлин ). Правда дехто примудрявся подрімати, або просто про щось помріяти. І що було не дуже добре :D, адже втілити свої намагання в такій компанії було складно. Але все тече і змінюється і за кілька хвилин було прийнято рішення перебазуватися в заклад, де можна було поспілкуватися в більш хм.. приватній обстановці. Було обрано "КолбасОФФ"

Після зміни місця перебування кількість учасників зменшилася на одну особу, але вже там збільшилася на одну. Тому загальна кількість не змінилася ))). Як видно із світлин, то "жирафи" на столах спільноти  почувалися повноцінними її членами. Адже їх постійно приносили і приносили. 
Панянки не соромилися позувати біля нових членів спільноти з іменем "жирафф"
Активно обговорювалися політичні питання, які є табу в спільноті. Обговорювалися настільки активно, що іноді навіть не помічалися пусті келихи. Але цей недолік виправлявся дуже швидко



Отже зустріч пройшла. Начебто всім все сподобалося і дуже шкода, що я не побачив кількох людей, які, як я сподівався, все таки відвідали б цей захід. Є сподівання, що такі зустрічі стануть традицією в спільноті і будуть відбуватися з певною частотою. В крайньому випадку саме так висловлювалися присутні. Було дуже приємно познайомитися з вами всіма в реалі. Хоча половину присутніх я, наприклад, і так знав. Та в принципі і не я один


PS А ще я дізнався про те, що в мене є сестричка :D

PPS А "Шабаш" на фб тепер буде жити вічно, адже всі світлини прив'язано до тих, що викладалися в тій темі на ФБ )

0 коментарі:

Дописати коментар