вівторок, 5 липня 2016 р.

У Черкасах запрацювала школа фотомоделей «ART-Models»

«Я не супермодель. Я вичавлюю
 максимум із того,що в мені є»
Вікторія Бекхем

Днями мені випала чудова нагода відвідати заняття з акторської майстерності та сценічної пластики у черкаській школі фотомоделей «ART-Models».

Ідея створення школи фотомоделей виникла у її засновника фотографа Олександра Мінаєва вже давно. «Під час роботи з моделями час від часу поставало питання, де можна здобути професійні навички фотомоделі, - розповідає Олександр.  - І, оскільки, в Черкасах нічого подібного не змогли відшукати, то вирішили самостійно організувати навчання для майбутніх фотомоделей, залучивши до співпраці справжніх професіоналів».

За короткий час сформувалася перша група бажаючих отримати нові навички, емоції та враження. Серед шести перших учнів, вік яких коливається від 13 до 38 років, не лише дівчата, а й хлопець, який у повному захваті від запропонованої програми: «Коли я йшов на заняття, то не думав про те, що можу бути єдиним хлопцем у групі, - зізнається Василь.  – Мене, насамперед, цікавили заняття з акторської майстерності, і зараз я отримую тут саме те, що хотів. Нас на практиці навчають керувати своїми емоціями і це – круто! », - не приховує свого захоплення хлопець.

Саме на заняттях із акторської майстерності і сценічної пластики  прагнув зробити акцент Олександр Мінаєв і ретельно підійшов до пошуку досвідченого фахівця, який міг би передати свої знання та вміння іншим. Сьогодні мрію багатьох втілює актриса Черкаського Театру Шевченка та режисер Анжеліна Іванова.  Двічі на тиждень Анжеліна допомагає молодим людям пізнавати себе та розкриватися, набувати самовпевненості та позбуватися внутрішніх комплексів. Актриса із задоволенням ділиться своїм досвідом з починаючими моделями: «Така робота відрізняється від звичної праці в театрі, - говорить викладач з театральної майстерності. – У цій діяльності є своєрідні особливості, тонкощі та нюанси і мені подобається спостерігати за тим, як люди на очах розкриваються, помічати перші результати спільної роботи під час наших занять.» 

Окрім роботи в театрі, Анжеліна Іванова ще програмний директор-режисер черкаського представництва дитячого гумористичного кіножурналу «Байки» (вітчизняний аналог всім відомого «Єралашу»), тож досвіду роботи з молоддю їй аж ніяк не бракує.  

Студентка Іва, одна із майбутніх фотомоделей, з нетерпінням чекає кожного нового заняття з Анжеліною: «Мені дуже подобається акторська майстерність, адже я ще з дитинства про це мріяла».

Заняття школи фотомоделей «ART-Models», для мене, як для стороннього спостерігача, промайнуло блискавично, на одному подиху. Різноманітні цікаві динамічні завдання та ситуації не дозволяли ані розслабитися, ані втратити пильність. Учасники заняття уявляли себе зайчиками, лисичками, ведмедями, котами і, навіть, скунсами, намагаючись увійти в образ та відтворити характерну пластику запропонованих тварин. Потім всі спробували себе в ролі людей різних професій, але це була лише розминка… А далі пішло-поїхало: ображалися, фліртували, кричали, заздрили, погрожували, соромилися, перемагали, нервували, боялися, раділи, чекали, купували чайники, просили сукні, боролися зі спекою, зізнавалися в коханні, відбивали хлопців, вигравали мільйони, - весь цей калейдоскоп, або, влучніше сказати, вихор емоцій носився півтори години студією, де проходило заняття…

За основну мету навчання, крім оволодіння практичними навичками роботи з фотографом на знімальному майданчику, організатори ставили саме розкриття і розвиток творчих здібностей, занурення в курс акторської майстерності, подолання страху перед публічним виступом, вміння володіти психофізичними навичками та підвищення комунікативних якостей.

Навперебій, майбутні фотомоделі щиро ділилися своїми враженнями від другого заняття з акторської майстерності. Тринадцятирічна Маша, яка разом із старшою сестрою вирішила спробувати щось нове, не приховує радості та здивування: «Я боялася, що тут будуть суворі вчителі і буде важко, як в школі. А насправді, все інакше і мені дуже подобаються всі уроки». ЇЇ сестра Віка доповнює: «Все, чого ми зараз вчимося дуже знадобиться в житті, навіть у повсякденному спілкуванні з людьми». Ще одна учениця Настя мріє стати професійною фотомоделлю і під час кожного заняття в "ART-Models" робить впевнені кроки вперед до своєї мрії. А Наталка, мама двох діточок, тривалий час свідомо шукала унікальний шлях для самореалізації: «Дуже шкодую, що в Черкасах раніше не було нічого подібного. Робота з професіоналами допомагає мені розкритися – це саме те, чого я хотіла. Я буду використовували всі здобуті тут навички у вихованні своїх дітей».

Які ж перспективи чекають на перших випускників школи «ART-Models»?

Олександр Мінаєв впевнений, що школа моделей, це, насамперед, чудова можливість повірити в свої сили та краще пізнати себе. У свою чергу, викладач акторської майстерності Анжеліна Іванова запевняє, що майбутнє випускників школи фотомоделей залежить від них самих та від особистих пріоритетів. Від себе Анжеліна обіцяє, при найліпшій нагоді, залучати випускників «ART-Models» до різноманітних творчих проектів та заходів. 

І організатори, і учасники навчального процесу сподіваються на успішне продовження розпочатої спільної справи та на вагомі особисті результати.

0 коментарі:

Дописати коментар