неділю, 26 квітня 2015 р.

Ратушний Денис

Денис Ратушний народився в м. Черкаси у 1991 році. Закінчив Черкаський національному університет імені Б.Хмельницького (спеціальність ІТ). Зараз активно ілюструє книги. На його становлення як художника, вплинуло граверне мистецтво видатного художника Альбрехта Дюрера.

Денис створює унікальні картини в техніці dot work. Вони складаються з мільйонів крапочок і наповнені філософським змістом. Чорно-білі об’ємні творіння, стають основою для картин, татуювань, логотипів і навіть масштабних вуличних стріт-арт проектів.

Пристрасть до малювання з’явилася у Дениса ще в дитинстві. Вже тоді він брав до рук балончика із фарбою і додавав сірим і похмурим черкаським будинкам, стінам і парканам яскравих та різнокольорових акцентів. 

«В школі в мене Були жахливі оцінки по малюванню, якось не подобалося і все! Взагалі мені завжди цікавила графіка. Мені не сильно близький колір, я люблю чорно-білі. Я ніколи не вчився малювати, але й ніколи не припиняв це робити. У мене завжди з собою була папка з чистими аркушами, якщо з’являлась якась ідея, я просто малював. "

Черкаський художник Денис Ратушний створив вуличний арт, присвячений 200-річчю з дня народження Тараса Шевченка. На білій стіні в центрі Черкас Денис намалював портрет Тараса, зацитувавши уривок із його “І мертвим, і живим, і ненарожденним…”.

У свої 24 роки хлопець є дизайнером одягу і має власну концепцію та лінію одягу, принти до якого створює власноруч. Він дуже любить оригінальний, незвичний одяг. "У цьому весь я! Не те, щоб я хотів вирізнитися таким чином, просто мій зовнішній вигляд відображає мою внутрішню сутність. Та й в унікальних речах почуваєшся якось більш упевнено. "

0 коментарі:

Дописати коментар