Якось діду до обіду захотілось колобка... Приблизно так можна охарактеризувати наші з Олена Смірнова вечірні блукання містом. Довго ми думали, чого душа бажає та ще й такого, де ми не були. Майже втративши надію знайти щось цікаве, побачили Fugu. Чом би й ні. Треба ж подивитись, за що заклад отримав дві відзнаки «Ревізора»...
Спілкування з офіціанткою порадувало. Впевнена, компетентна, з поставленою мовою, красива (про це просила написати Олена Смірнова) дівчина володіє меню, знає різницю в сортах пива. Наше замовлення було пиво, місо-суп з лососем і сет «Смайл». Варто відзначити якість нефільтрованого пива – рідко зараз знайдеться пінне, яке мене вразить. Місо-суп принесли доволі швидко. Оскільки цю страву мені ні з чим порівнювати, скажу, що то є смачно. І на перший погляд, солонуватий бульйон з рибою та тофу доволі смачний.
А от сет довелося чекати близько 35 хвилин. Але про це при замовлені повідомляє офіціантка.
Коли принесли сет, ми були розчаровані. По-перше, сет виносять на такій самій дошці, що й один рол. Це провокує певні незручності, як-от відокремлення шматочків. По-друге, імбиру та васабі (на око) стільки ж, скільки й для одного ролу. І, нарешті, отримана страва не відповідає візуально страві з меню. Щодо смаку страви, то я відкрив для себе гарячі роли. То дійсно смачно, до того ж вони доволі довго лишались гарячими. З позитивного також відзначу те, що до суші не додають глутамат натрію, як це роблять у деяких інших закладах. З мінусів – занадто багато рису і мало начинки.
Наш рахунок за 2 літри пива, суп і 710 грам суші склав 394 грн. Багато це, чи ні – вирішувати кожному особисто, але особисто для мене, за відвідини закладу, після якого я ще не доїхавши до дому і вже хочу їсти – то забагато.
З приводу чистоти у мене є трохи зауважень. Підлога не чиста, особливо в туалеті. Так, багато людей. Так на вулиці достатньо бруду, але ж тут харчуються люди. На столах підстилочка замість скатертини. Підстилочка має сітчасту структуру і пролитий соєвий соус не видно, але перед наступними відвідувачами ніхто столи не витирає, знявши ці підстилочки.
З плюсів варто відзначити офіціантів. Їх справді багато. Приблизно 1 офіціант на 3-4 столики. Але будь-який офіціант, проходячи повз стіл, прибирає брудний посуд і серветки, незалежно чи його той столик чи ні. Побачивши порожній бокал, наша офіціантка запропонувала повторити. Пішла нести повтор. Інша, побачивши, що я вже допив, а дружина ще ні - так само запропонувала повторити.
Із особливостей закладу:
- Кожному клієнту дають персональне передбачення... російською.
- Безкоштовна доставка робить свою справу. Кухарі працюють приблизно порівну на зал та на виніс.
- Сушисти кажуть, що це ще мало роботи. Трясця, 40 хв. очікування і це мало роботи?!
- Книга скарг і пропозицій. Вона лежить вже на виході з залу і будь-хто може її погортати і дописати. Майже всі позитивні відгуки. На кожен запис є реакція від адміністрації. Там де негатив – адекватна реакція з вибаченнями. І що найцікавіше - читаючи це я їм вірив, бо написано не як відписка, а дійсно як правильна реакція. Але ані дати реакції, ані підпису (слово «адміністрація» я теж можу написати), ані печатки... Я не знаю, наскільки це юридично правильно, але, інтуїтивно, схоже на порушення.
- Дууууже багато російської мови. Від написів на передбаченнях до оголошень в туалеті (які, до того ж, не мають розділових знаків).
0 коментарі:
Дописати коментар