неділю, 1 лютого 2015 р.

Кравченко Володимир

Кравченко Володимир - черкаський художник. Працює в різних техніках, має своє унікальне бачення мистецтва. Своєрідний, самобутній та оригінальний. Так Володимира Кравченка характеризують його колеги.

В 2012 році відбулась його перша персональна виставка "Міст між простором та часом", в якій було представлено більше 50 робіт в техніці живопис на платівках. Над своєю колекцією митець працював 8 років. Кожна картина – результат, як мінімум, двомісячної роботи. Замість полотна художник використовує вініл. За період між 2012 та 2015 роками Володимир багато працював та вдосконалював свій хист до малювання. Спробував інші техніки та створив нові витвори мистецтва. 

Володимир Кравченко, митець: «Пластинка – это носитель музыкальной и поэтической информации, а я еще наложил и живопись, то есть эти пластинки связывают прошлое, настоящее и будущее». 

Володимир зізнається: сюжети для картин знаходять його самі. Кожна з них – насичена неабияким мистецько-філософським змістом. «Искусство для меня – это состояние медитации. Я параллельно нахожусь в двух местах, вижу реальность немножко с другой стороны. Я умудряюсь в образе сочетать целый комплекс символов разных культур: например, христианство – хлеб и вино, во-вторых, сонце – доязыческая культура, в третьих –инь-янь – восток". Таке поєднання релігій, стилів і філософії можна знайти у кожній роботі Володимира Кравченка.. 

"Одного разу побачив у своєї знайомої вдома платівку, на якій хаотично були розмазані фарби. Мене це зацікавило, і я почав експериментувати. Також колись мене вразила картина Клода Моне «Прогулянка: Жінка з парасолькою», яку я вирішив написати в круговій композиції. А в університеті я полюбляв читати книги з історії та психології, що почало у підсвідомості накладати своєрідні відбитки. Коло є древнім символом, який лежить в основі багатьох культур, пракультур, докласичних релігій. Я захопився цим символом і почав працювати саме у коловій структурі, – розповідає митець."

На створення нових робіт митця надихають подорожі і спілкування з людьми. Для нього – це найцікавіше, що є у житті. Це його муза, невичерпне джерело нових образів та ідей.– Я прихильник теорії Юнга про те, що несвідоме є джерелом невичерпного творчого потенціалу. Я ніколи не вдавався для створення картини до вживання алкоголю чи поїдання мухоморів (посміхається). Усі мої роботи є продуктом здорового світобачення. Колекція зроблена на тверезу голову, – розповів Володимир Кравченко.

На створення однієї художник витрачає приблизно 2-3 місяці (малює десь годину на день).– Я у такому виді мистецтва дилетант, сприймаю усе як звичайний глядач. Мистецтво має надихати. Воно або подобається, або ні. Мені подобається.

Пошук образів для композиції є дуже важливим етапом роботи автора, на що він може витрачати день, місяць чи навіть роки. Художник зізнався, що вже протягом 6 років мріє намалювати зиму, проте досі не може цього зробити

Володимир постійно приймає участь в виставках сучасного мистецтва: "Діалоги", "Антракти", "Це любов" та інші.

0 коментарі:

Дописати коментар